سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق نانو رنگی آب بندی جایگزین ایزوگام پشت بام سازه ها

نظر

عایق نانو رنگی آب بندی جایگزین ایزوگام پشت بام سازه ها : امروزه با تغییر و تحول مصالح ساختمانی که عایق کاری نیز جزو آن بوده است، عایق‌های رطوبتی جایگزین ایزوگام برای ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع در فصول پاییز و زمستان که میزان بارش‌ها بسیار شدیدتر می‌شود و به خصوص در مناطق مرطوب که البته این میزان بارش باران بیشتر است، باید برای آب‌ بندی قسمت ‌ها و بخش‌ های مختلف ساختمان‌ ها و منازل از عایق بندی های رطوبتی استفاده کنید.

عایق نانو رنگی آب بندی جایگزین ایزوگام پشت بام سازه ها

عایق نانو که جایگزین ایزوگام شده ‌اند معمولاً در تمام مکان‌ها و قسمت ‌هایی که در معرض تماس و برخورد آب و رطوبت هستند. مانند پشت ‌بام، دیوارهای منازل در مناطق شمالی کشور، استخرها، حمام و سرویس بهداشتی و… استفاده می ‌شوند. در اکثر ساختمان ها از عایق کاری ایزوگام و یا قیرگونی استفاده شده است که این مشکلات را به وجود آورده است.

معایب این نوع عایق ها عبارتند از :

1-خوب نچسبیدن این نوع عایق ها به سطح کار که بعد از مدتی با بلند شدن و تبله کردن از سطح کار جدا شده و باعث نم و رطوبت می شود.
2- هنگام اجرای لایه محافظ، کوچکترین سنگ دانه در سطح کار به مرور زمان باعث سوراخ شدن و پارگی شده و ایجاد مشکل می کند.
3- سطح بام عایق شده غیر قابل استفاده می باشد.
4- در تابستان به دلیل گرمای هوا شل شده و به داخل آبروها شره می کند.جایگزین ایزوگام پشت بام جایگزین ایزوگام پشت بام, عایق نانو رطوبتی پشت بام

عایق ‌های نانو به منظور جایگزین ایزوگام برای جلوگیری از ورود آب و نفوذ رطوبت در داخل ساختمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد که از مواد پلیمری ساخته و اجرا می ‌شود، میزان مقاومت بالایی را در برابر رطوبت و دوام بالایی را به وجود آورده است. در واقع نانو بجای ایزوگام توانسته است در تمام سطوح ساختمان‌ها که احتمال ورود و نفوذ آب دارد، استفاده شود. در واقع اجرای نانو بر روی هر سطح و جنسی چون انواع سنگ‌ ها، چوب، سطح بتنی، سیمان، آجرهای نما و غیره باعث شده که کارشناسان و به خصوص مشتریان به نانو بجای ایزوگام برای عایق کاری سطوح ساختمان خود فکر کنند و آن را مورد استفاده قرار دهند. عایق کاری به روش سنتی در سازه ها به دلیل افزایش بیش از اندازه هزینه ، وزن و زمان اجرا مقرون به صرفه نبوده و همچنین عدم زیبای ظاهری نما در فاصله زمانی عایق کاری (سنتی) تا کاشی کاری باعث شده است کارفرمایان استقبالی به روش های سنتی نداشته باشند. عایق های رنگی نانو پست بام به دلیل تنوع رنگی زیاد ، وزن پایین ، سرعت و سهولت در انجام عایق کاری ، بهترین روش برای عایق کاری سازه ها می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.